¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ ¡¡ Foreign L anguage W orld No. 5 2005 ( world-wide consecutive No. 109 ) : ¨? Ë Â· â°Â¸ Ë Â¿? â ·? : ¢ ´ ? Å" `¸ â°Â· âË Â´ Ë Â¢ Ë Â· â ⡠¸à Ë? · ¿ â¡ âà ,â ¢ · ¸? ?â° Ë â ? ·¸ »ø·¡ ? â°Ã ? â¡ â à â `¸ ´ ¸ ¡£ ?Ë â°Ã Ë Â´ `¸ â°ËÅ'· âÅ"Ë ? »ø · â ? ¡£?Ë Â´ »â ? `¸ ·¸ ` ?· · ¿ Ë ? ?? ¡£ ; ¨? ; ¨? `¿ ? · â°Â§ ? à â § ? ¿ ¤ `Ⱐ· ?Ë ? 2002;¸ ? ,âÅ"? · `¿ ¶ ¨? ?Ã¦Ë ? ? ? ? · Ë¿ Å' Ë Ë ?? â ´ ¨ ¸ø ¯ Ãâ» Ë Â¨? ?¶ ,¶? ? Ë â» ? ¶¤ · Ë¿ Å' ¶ ? â°? â ( B lakey and Spence 1990; Devine 1993; Devine et al 1993; Silva & â ¢ ? . N icholls 1993; Kasper 1997; V ictori 1999 ) ¡£? `¸ ?â ¿ `¸ â°âÅ"Ë ? ¢ · ¨? ¿ ? · , ? ¨? ? â°Â§ ?? · â°Â§ Ë Ë Â¿? Ë , ?Ë ? ?¨ â°Ã ¨? ·¸  »Ã¸Â·Â¡ ? ´ ? ââ â¡ ;â°Â¯ â°Ã â°ËÅ'· âÅ"Ë ? â ? ;?Ë Â´ â â¡ âË ` 2. ¨? ´ ? ââ â¡ Ë Â¢ · ¨? ¿ ? â¡ âà ,â ¢ â°Ã ? â¡ Ë Ë Â¨? ,·¨? ⡠¨? Ã Ë ?¶ º Ë `Æ' , Abstract: M etacognitive theories p ioneer a air to students?w riting p rocesses and help understand individual differ2 1.
1999;?? `¢ ? 2002 )? · § Å" ¢ ´ dergrift 2002; V ictori 1999; V ictori and Lockhart 1995; W enden 1991, 1998, 1999;? ? ,`? ¨ ? 2004¨ ) , ·¸ , ?Ë â° Flavell ¨? ´ Ë â ª ¡£ Flavell¨? ? , ¨? ?? ¶ ¨? ¶ â ¨? ? ¨? » ¶?Ë Â¨? ?¶ » â° ,??  ¨? â â ¢ â ¢ ¤ ¨? ?¶ ? ¨? Ã! ( Flavell 1979 ) ¡£ ences in w riting competence. This paper retrospect s the metacognitve researches on English w riting both at planetary house and a2 broad. The researches contribute greatly towards English writing; however, at that localise are some questions that have been untouched and remain to be solved. Future research in this area hence is suggested. natural spring away words: English w riting; metacognition; metacognitive variables ¯ : H319¡¡ ?Ë ? Å' ´º : A ¡¡ ?Ë Â´ ¯ : 1004 - 5112 (2005) 05 - 0017 - 07 ?¶ â°ËÅ'· ,¢ · ¿ ? â°âÅ"Ë ? â°Â· â°Â¶ § ¢ · ¸? ?â° `¸ » « :· § Å" ¢ Ë Â¨Â¨ ? ¢ ¡£ â ¿ ? ¨ ? · â°? ¢ Ë â°Â¸...If you wish to pop a full essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com
If you want to get a full essay, visit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment